Transport si retururi

Detalii despre livrare 

Livrarea produselor se poate face prin firme de curierat rapid, iar costul este de 15 lei pentru primele 5 kg + 1 leu pentru fiecare kg suplimentar, in aria de livrare a firmelor de curierat.

Recomandarea noastra? Curierat rapid. Atat din punct de vedere al duratei livrarii, care este de maxim 48 ore oriunde in Romania, cat si din punct de vedere al sigurantei.

Prin curierat rapid, coletele nu se pierd si nu ajung deteriorate.  

Comenzile plasate pana in ora 16 vor fi expediate in aceeasi zi, pentru produsele aflate in stoc. In localitatile mari coletele se livreaza in ziua urmatoare, de obicei dimineata. In localitatile indepartate e posibil sa ajunga in maxim 48 de ore.

Politica de returnare:

Comform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 art. 9/1), cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile lucratoare. Gasiti toate prevederile legii in link-ul urmator http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf .

Exceptie fac produsele care sunt aduse la comanda speciala. 

In ce termen pot returna un produs?

Clientii smartfloor.ro pot returna produsele achizitionate in termen de 14 de zile de la data comenzii.

Cum procedez pentru a returna un produs?

Pentru a returna un produs trimiteti o instiintare de retur pe adresa sales@smartfloors.ro. Aceasta instiintare trebuie sa contina toate datele de identificare ale comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie la fel ca in momentul livrarii, sa nu prezinte urme de uzura, montaj, socuri tehnice, crapaturi, deteriorari. 

Cum pot returna produsul?

Produsele achiztionate se pot returna la sediul nostru in Bucuresti pe Strada Liveni, nr 18A, Sector 4, Bucuresti, cu o notificare in prealabil.

Pentru cei care opteaza pentru expedierea produselor, acestea pot fi expediate prin curierat rapid.

Va recomandam sa ambalati produsele la returnare pentru a evita deteriorarea pe timpul transportului. Consumatorul este raspunzator daca produsul este deteriorat pe timpul transportului retur. 

Cum primesc contravaloarea produselor returnate?

Pentru rambursarea contravalorii produselor returnate aveti la dispozitie 2 variante:

- Rambursare in cont bancar. Pentru aceasta avem nevoie de contul IBAN si numele beneficiarului

- Ridicare personala de la sediul nostru din Strada Liveni, nr 18A, Sector 4, Bucuresti.

In cat timp primesc contravaloarea produselor?

O sa primiti contravaloarea in termen de maxim 14 zile.

Pentru rambursare se poate trimite coletul cu ramburs ?

Nu! Coletul trebuie sa fie cu ramburs 0 si taxa de livrare sa fie platita. In caz contrar coletul este refuzat.

Cine suporta costul transportului produselor returnate? 

Costul transportului va fi suportat de catre client. Acesta nu este conditionat sa expedieze cu o anumita firma de curierat.

Clientul poate expedia produsul cu orice companie de curierat.

Produse care fac exceptie de la obiectul returului:

Produsele care prin definitie sunt consumabile (adezivi, accesorii)

Produse care sunt deteriorate sau prezinta urme de montaj.

Produsele care au fost deteriorate (zgarieturi, deformari, taieturi) sau care prezinta urme de uzura

Produsele care nu sunt impermeabile, dar prezinta urme de contact cu apa, rugina sau alte lichide.

Nu se accepta la retur produse carora le lipsesc accesorii, piese, sau alte componente.

Produsele comandate prin comanda speciala nu pot fi returnate.